چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم؟

شنبه 6 مرداد 1397
11:00
نوین
چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب میز کار خوب برای دفتر کار شما می تواند کار روزانه شما را بسیار بهتر و ساده تر کند؛ در حالی که یک انتخاب اشتباه می تواند شما را اذیت کرده و کیفیت کار شما را پایین بیاورد. پس اگر می خواهید دکوراسیون اداری دفتر کار خود را عوض کنید، این نکات مهم را در انتخاب بهترین میز کار بر اساس نیازهای خود در نظر بگیرید.

آیا میزی که می خواهید بخرید همه نیازهای شما را برطرف می کند؟ آیا ابعاد آن با توجه به محدودیت های دفتر کار شما، مناسب است؟ آیا امکانات میز به خوبی در انجام کارهای روزمره به شما کمک می کند؟

سوالات بالا فقط چند مورد از مواردی است که باید هنگام انتخاب یک میز اداری برای کار در نظر بگیرید. فراموش نکنید که یک میز خوب می تواند به طور غیرمستقیم در بالا رفتن کیفیت و کمیت انجام وظایف کاری کمک کند.

استفاده شما از میز کار چیست؟

کار با کامپیوتر

در این شرایط بهتر است یک میز یا ایستگاه کاری ویژه برای استفاده از کامپیوتر انتخاب کنید. در صورت استفاده از یک کامپیوتر، مطمئن شوید که میز میزبان فضا یا محفظه ای برای نگه داشتن کیس دارد. همچنین مطمئن شوید کانال هایی برای اتصالات الکتریکی . سوراخ هایی برای عبور سیم ها در آن تدارک دیده شده است. این موارد به نظم میز کامپیوتر شما کمک می کند. هیچ چیز بدتر از یک یمز کامپیوتر با سیتم کشی های نامنظم نیست.

میز نوشتن

یک میز یا ایستگاه کاری را انتخاب کنید که بیشتر مقدار مساحت روی میز را در اختیار شما قرار می دهد؛ تا بتوانید برگه ها، کتاب های بزرگ و یا فایل های مقالات مهم را روی آن بچینید. همچنین ممکن است بخواهید این میز را با قفسه یا فضای کابینت بالای سر آن تکمیل کنید.

ترکیبی از کار با رایانه، کارهای کاغذی و جلسات

یک میز L شکل را در نظر بگیرید تا فضای کار و جلسه را برای شما مهیا کند. البته اگر محدودیت های مالی یا فضا اجازه دهد، مدل U فضای بیشتری را ارائه می دهد و برای مشتریان یا مهمانان بسیار قابل توجه است.

میز کار خانگی

اگر بخواهید در منزلتان کار کنید، بهتر است یک نوت بوک را برای کارهای رایانه ای در نظر بگیرید. میزهای l شکل برای دفتر کار خانگی بسیار مناسب است. بخصوص اگر اتاق کار مجزایی داشته باشید. این یمزها می توانند امکانات زیادی را به صورت یکپارچه در اختیار شما قرار دهند. اگرچه در صورت استفاده از اتاق مشترک، بهتر است از یمزهای کوچکتر و ساده تر استفاده کنید.


[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]