۸ راهکار ساده برای ایجاد میز کار شاد

يکشنبه 1 مهر 1397
13:18
نوین

میز اداری

شما تمام روز را جلوی میز کار خود نشسته‌اید؛ و این اشتباه است که تصور کنید اگر گاهی اوقات برای خوردن آب، یا استفاده از سرویس بهداشتی و یا رفتن به جلسه گام برمی‌دارید، برای سلامت شما کفایت می‌کند. پس مهم است که علاوه بر کیفیت صندلی خود، به موضوع زیبایی بصری ( دکوراسیون اداری ) میز کار خود نیز توجه کافی داشته باشید.

البته بدیهی است که منظور ما این نیست که میز کار خود را با انواع تزئینات شلوغ کنید. ما فقط در مورد پیدا کردن راه‌های کوچک و خلاقانه برای ایجاد میز اداری شخصی سازی شده‌تر برای شما صحبت می‌کنیم. میزی که بتواند احساسی مثبت در شما متبلور کند. در این مقاله 8 ایده جذاب در این زمینه را با شما مطرح می کنیم.

بندی برای نمایش عکس‌ها

کافی است بندی را به دیوار روبروی میز کار خود آویزان کنید و عکس‌های خاطره‌انگیز و مورد علاقه خود و عزیزان‌تان را با گیره از آن آویزان کنید. این تصاویر علاوه بر این‌که در طول زمان کار، احساس مثبتی به شما می‌دهد؛ موجب ارتباط بهتر با همکاران و حتی ارباب رجوع می‌شود. مثلا می‌تواند فضایی برای ایجاد ارتباط با آنها و گفتگو درباره موضوعات غیر رسمی‌تر شود.

کاغذهای یادداشت رنگارنگ

بجای درج یادداشت‌های یادآوری در کامپیوتر، آنها را روی کاغذهای یادداشت رنگارنگ بنویسید و روی دیوار روبروی میز کار خود بچسبانید. تنوع رنگی در فضای بصری شما، می تواند در بهبود روئحیه شما رد طول روز موثر باشد.

استفاده از گیاهان

استفاده از گل و گیاه راهی آسان برای داشتن یک میز کار شاد و یک دکوراسیون اداری جذاب است؛ و شما هر روز احساس خوبی از همنشینی با آنها خواهید داشت. بعضی از انواع گیاهان می‌توانند هوای دفتر شما را پاک کنند. البته نگران مسئله نگهداری آنها نیز نباشید. در صورت مشورت با یک باغبان باتجربه به راحتی می‌توانید گیاهانی با شرایط نگهداری آسان را پیدا کنید.

تخته وایت برد

تخته وایت برد بهترین وسیله برای درج ایده‌ها، جملات مورد علاقه و ثبت مواردی برای یادآوری است. این تخته‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند و نکته جذاب در مورد آنها قابلیت استفاده از مگنت‌های آهنربایی روی آنها و سادگی تمیز شدن است.

شلف‌ها و طبقه‌های کتاب

اگر از شنیدن نام کتابخانه یک قفسه بزرگ و گرد و خاک گرفته در ذهن شما نقش می‌بندد؛ بسیاری از گزینه‌های تازه و مد روز وجود دارد که به فضای شما جذابیت خاصی خواهد داد. این شلف‌های کتاب البته حالتی دکوراتیو دارند و تنهای محل قرارگیری چند کتاب و مجله مهم است.

ماگ (فنجان بزرگ) خود را عوض کنید

شما می‌دانید که هر روز باید یک نوشیدنی پر از قهوه یا چای روی میز خود داشته باشید. بنابراین به جای استفاده از یک ماگ زشت و خسته‌کننده، نوشیدنی خود را در ماگی قرار دهید که با سبک شما هماهنگ باشد.

خودکارهای رنگی

آخرین پیشنهاد ما استفاده از خودکارهای رنگارنگ است. برای نوشتن متون و یادداشت‌های خود از خودکارهای رنگی استفاده کنید. این کار علاوه بر افزایش نظم یادداشت‌ها، برگه‌های شما را شادتر و جذاب‌تر می‌کند.

در نهایت فراموش نکنید برای داشتن یک میز کار شاد باید بتوانید آن‌را بدون آنکه بیش از حد شلوغ شود؛ تبدیل به فضایی برای هشت ساعت کار مداوم بدون خستگی کنید. از این رو توجه کنید که لزوما نباید تمام ایده‌های مطرح شده در این مقاله را به کار ببندید. این کار باعث می‌شود روی میز کار شاد شما جایی برای کار کردن باقی نماند! پس با الهام گرفتن از این مقاله و کمی خلاقیت به خرج دادن، دو تا سه مورد را برای اجرا انتخاب کنید.


[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]