ایده طراحی دکوراسیون اداری برای شرکت های کوچک

شنبه 21 مهر 1397
14:33
نوین

ارائه ایده طراحی دکوراسیون اداری برای شرکت‌های کوچک‌تر و طراحی دفتر کار آنها، می‌تواند یک چالش جالب باشد. این چالش وقتی پر رنگ‌تر می‌شود که تیم بودجه زیادی هم برای این کار در نظر نگرفته باشد. در این نوشته وب‌سایت سامانه ساز فرابین، ایده‌هایی را در این زمینه با شما مطرح می‌کنیم؛ که در نظر گرفتن آنها می‌تواند روش‌های خلاقانه بهتری را برای طراحی دکوراسیون اداری در اختیار شما بگذارد.

دکوراسیون اداری

یک دفتر کوچک نباید خسته کننده باشد

مهم‌ترین نکته این است که دفتر کار باید الهام‌بخش خلاقیمت و افزایش‌دهنده بهره‌وری کارکنان باشد. پس در قدم اول و هنگام انتخاب ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود، این نکته را اولین عامل بررسی و امتیاز دهی به هر ایده قرار دهید.

اضافه کردن شخصیت به مبلمان اداری

ممکن است مبلمان اداری شما ویژگی خاصی از نظر طراحی نداشته باشد. این مشکل مسئله‌ای معمول در طراحی مبلمان ارزان قیمت است. راه حل پر هزینه این است که یک دست مبلمان اداری بهتر و طبعا گران‌تر بخرید. اما راه حل کم هزینه این است که با استفاده از تزئینات خاصی مبلمان اداری خود را دارای شخصیت و مفهوم کنید. استفاده از عناصری مثل تابلوهای خلاقانه در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد.

البته در کنار این کار افزودن یک المان خاص به صورت محدود، می‌تواند به مجموعه مبلمان قدیمی شما شخصیت بهتری بدهد. به عنوان مثال قرار دادن یک مبل راحتی دو نفره در گوشه‌ای از سالن و در کنار میزهای کار، می‌تواند ایده جذابی باشد.

فراتر از آب سرد کن فکر کنید

یکی از راه های ایجاد انرژی در طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کار کوچک استفاده از ابزارهایی برای سرگرمی و خلاقیت مشترک است. به عنوان مثال یک دستگاه اسپرسو هم کاربردی است و هم خلاقانه. در این زمینه همچنین می‌توان از بازی‌های ساده فکری مثل برج هیجان، فوتبال دستی و… نیز بهره برد.

استفاده از طراحی باز در دکوراسیون اداری

یک ایده طراحی دکوراسیون اداری که بسیار موثر است؛ استفاده از طراحی به سبک باز است. منظور از سبک باز ایجاد فضای اشتراکی کار برای کارمندان است. به نوعی که میز کارمندان در مجاورت یکدیگر و در فضای مشترکی قرار داشته باشد. فضای باز اجازه تعامل بیشتری به کارکنان می‌دهد؛ و در فضاهای کوچک امکان بهره بردن از مشاعات بیشتر را ممکن می‌کند. همچنین ویژگی دیگر طراحی فضای قبلیت استفاده از ابزارهایی مثل برینتر، اسکنر و… به صورت مشترک است.

تجدید نظر در اتاق کنفرانس

دفاتر شرکت‌های کوچک ممکن است فضایی اختصاصی برای اتاق کنفرانس نداشته باشند. اما به هر طریق ایجاد فضایی برای برگزاری جلسات از مهم‌ترین نیازمندی‌های یک شرکت است. اگر میزان فضای اداری به شما اجازه داشتن اتاق کنفرانس اختصاصی را نمی‌دهد؛ بهتر است یک میز گرد را در گوشه‌ای از فضای عمومی شرکت قرار دهید. قرار گرفتن تخته وایت برد در کنار میز کنفرانس نیز می‌تواند در بهبود روند کاری شرکت موثر باشد و محلی برای ارائه ایده‌های خلاقانه دکوراسیون اداری شود.

در نهایت فراموش نکنید که فقط این دلیل که شما یک ساختمان ده طبقه برای شرکت خود ندارید؛ نباید مانع از اجرای ایده‌های خلاقانه شود. بخصوص که کوچکی فضا باید بتواند میزان خلاقیت شما را افزایش دهد. پس اگر چیزی درست کار نمی‌کند و بازخور مناسبی ندارد؛ تعلل نکنید و روش‌های دیگر را امتحان کنید تا در نهایت به آنچه می‌خواهید دست یابید.


[ بازدید : 308 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]